LOVE’S SHADOW

Imagine         

Love’s shadow-Anthony Frederick Sandys  (1829-1904)     

 

…………………………………………………………………………………..

 

 E foarte tacuta ca o umbra

Ii aud doar fustele foşnitoare

Cum se târăsc pe podea

Şi părul lung până la fund 

Cum se unduieşte

Se strecoara in sufletul meu 

Când dorm

Sa’mi amintească 

Că trebuie neaparat să mă doară

Că trebuie  neapărat sa’mi fie Dor de tine
 
 
Căţeaua asta !

Criminala asta nu’mi iese din cap

E o Salomé urzitoarea asta 

comploteaza împotriva mintii mele.

Imi vrea capul pe o tavă !!!

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Gd4aE58TsPU

Imagine

Flaming June (1895)-Frederic Leighton

2013-dec_annie-leibovitz_frederic-leighton_jennifer-chastain

Lasă un răspuns

